Over 102963
motifake

Jews Demotivational Poster


JEWS - They Sank The Titanic


TAGS: titanic icebergs jews
Rating: 4.25/5

More motifakes by PixieStickNinja

Reason - January 12, 2010, 6:00 pm
great a "look what i found" standard 3L
Treehodger - January 11, 2010, 10:00 pm
Although the Comment is not too funny, 5L for the genius comeback on the IMing!
agdaniele - January 11, 2010, 9:25 pm
LMAO!! Sorry, you gotta come get your own... share? What? I should get the flu, too?
rerun - January 11, 2010, 9:22 pm

gimmy half that sammich, pass the mustard. I sick and need my food.
agdaniele - January 11, 2010, 9:20 pm
No.... no... what do I know from this, right? Take it... it's yours... I'm just gonna eat my sandwich, die slowly... take it.... it's yours.
rerun - January 11, 2010, 9:16 pm

you have out-Jewed the resident Jew
agdaniele - January 11, 2010, 9:14 pm
Whatta you care... that he sits alone in the back... no pink jumpsuit... he'll catch his death... or worse, the sniffles!
rerun - January 11, 2010, 9:13 pm

should Mooooooooo be so lucky? I think not
agdaniele - January 11, 2010, 9:11 pm
You want I should let you in the back seat of the squad car again?
rerun - January 11, 2010, 9:07 pm

what? I should tell you my name?
agdaniele - January 11, 2010, 9:06 pm
You told me your name was Bertini!
DreMagnum - January 11, 2010, 9:04 pm
Yeah, but thats one of the greatest omegle conversations ever
rerun - January 11, 2010, 9:03 pm

if you had directed it at me...well rerunberg ain't happy
agdaniele - January 11, 2010, 9:03 pm
I'm just anti-"look what I found online" - still.
DreMagnum - January 11, 2010, 9:03 pm
Or because it said, "Jews-I fucking knew it!"
agdaniele - January 11, 2010, 9:02 pm
Only because it was from you.
DreMagnum - January 11, 2010, 9:02 pm
Lol, i tried using this picture once, but it got rejected for being "highly racist"
rerun - January 11, 2010, 8:56 pm

5 star of david for you


HITLER CLAUSE -


TAGS: hitler clause jews
Rating: 3.91/5

More motifakes by Zai

mallen - September 27, 2009, 8:40 am
Who voted 1 lion? That is funy. 5/5.


JEWS - no one cares about them...


TAGS: jews hitler
Rating: 3.26/5

More motifakes by cantthinkofaname

Kingy - December 23, 2010, 12:52 am
Lol, that is just horrible, but epic.
Lawlgiver - March 21, 2009, 12:11 pm
xD Retard > Jesus
Devildog - October 1, 2008, 10:08 pm
The Motifake sucks, but the original text is funny as shit.


JEWS - Haha... Jews.


TAGS: jews jewish jew
Rating: 2.88/5

More motifakes by Justin

fascistfrenchman - December 22, 2011, 6:15 am
4L. Image quality needs improvement: try reducing the size of each image, then load together onto the white background (less pixelation, improved size). Then again, this would make a good door poster ;)
Emily - November 2, 2008, 6:59 am
That is freaking hilarious!
Barbrady - June 9, 2008, 8:39 am
Best motifake i've ever a look at


Jewish survivors, Atlit detention camp 1944 -




SPELLING NAZI - Strangers giving spelling jews the chamber


TAGS: strangers omegle spelling jews chamber
Rating: 3.68/5

More motifakes by swansman and frank

aesop's folly - October 27, 2009, 8:03 pm
lol, nuff said
stickyninja - September 5, 2009, 3:06 am
wow
leeebling - June 25, 2009, 9:55 am
The motifake is pretty awful but the original is very funny and for that 5 lions.
garth - June 25, 2009, 9:29 am
my gawd that is epic
mooooooooooooooo - June 25, 2009, 4:12 am
Then You're not looking hard enough.
Juicepants - June 25, 2009, 4:06 am
This was the worst thing I've ever seen on this site.
TheTrashHeap - June 25, 2009, 1:41 am
Bad spellers of the world untie!


HELL - You are burning in it.


TAGS: jews orange jews freshly squeezed orange jews hell
Rating: 2.33/5

More motifakes by J-Bob

fascistfrenchman - December 22, 2011, 6:18 am
Tunnels: for when one is lacking a sense of humour.
NREEEOW - January 7, 2009, 8:19 pm
yeah, isn't laughing one of the seven deadly sins? You know, along with swallowing your gum and biting your nails.
Sir - September 17, 2008, 2:51 pm
but thats where they end up anyway
meh - June 10, 2008, 12:22 am
we don't
Jungie - June 10, 2008, 12:21 am
I thought Jews didn't believe in hell?


JEWS - Ruining the star wars universe one charcter at a time


TAGS: jews
Rating: 2.05/5

More motifakes by gawdofwar

Sean - November 24, 2009, 10:15 pm
Yeah, make with the acceptable crap ... post haste even!
agdaniele - November 24, 2009, 10:12 pm
Unacceptable crap.
Mooooooooooooooooooo - November 24, 2009, 5:45 pm
Epic?...no....pathetic?...yes.....also, it has an address, Who approved this?
stavro1 - November 24, 2009, 3:53 pm
[email protected]*KIN EPIC MAN!!! 5 lions guaranteed!


JEWS - they like AC/DC


TAGS: jews
Rating: 2.36/5

More motifakes by Va J J

SeanieG123 - October 13, 2008, 2:57 am
not just any jew, that's jesus.


GERMANY... - 6 million jews,and counting...




NOW WE KNOW - What your next building project is




JEW JITSU - What's Next? A Jew Version of Naruto?


TAGS: jews
Rating: 1.87/5

More motifakes by Silver



PREV PAGE